ПрАТ «Юрія» (Черкаси), виробник молочної продукції під ТМ «Волошкове поле», інвестувало у модернізацію своїх виробничих потужностей 1,6 млн євро і запустило нову лінію з виробництва глазурованих сирків.
Про це повідомив генеральний директор підприємства Андрій Табалов.
«Це одна з найбільших інвестицій підприємства у 2024 році обсягом 1,6 млн євро. Литовська автоматизована лінія «PAKMA» дозволить виготовляти додаткові 4 тисячі сирків щогодини й підвищить потужність виробництва глазурованих сирків на 40%. Ця масштабна інвестиція була запланована в рамках модернізації ПрАТ «Юрія» на 2024 рік і є свідомим рішенням у такий нелегкий для країни час», – написав він у Facebook.
Як повідомлялося, виробник молочної продукції під ТМ «Волошкове поле» у 2023 році інвестував 1,5 млн євро в установку лінії «Тетрапак», щоб подвоїти виробництво ультрапастеризованого молока, яке планується реалізовувати на внутрішньому ринку та експортувати.
Підприємство у 2023 році отримало 46,773 млн грн чистого збитку проти 85,34 млн грн чистого прибутку роком раніше. Дохід підприємства скоротився на 1,35% – до 1,6 млрд грн, активи в 1,5 раза – до 1,048 млрд грн, боргові зобов'язання на 24,7% – до 1,279 млрд грн. Водночас чисельність персоналу зросла на 14 осіб – до 913 співробітників.
ПрАТ «Юрія» є правонаступником Черкаського міськмолокозаводу з проєктною потужністю 25 тонн переробки сировини на день.
Компанія має дочірні підприємства «Юрія-2» – мережу фірмових магазинів і кіосків у Черкасах та «Юрія-транс» – автотранспортне підприємство, що доставляє сировину й матеріали на переробку, продукцію в торговельні точки, а також надає інші транспортні послуги.
Сировинною зоною підприємства є Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Київська та Вінницька області. Збір молока здійснюється більш ніж у 200 населених пунктах.
Бенефіціарами підприємства є Олександр та Андрій Табалови.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що в лютому 2024 року Україна збільшила обсяги експорту молочних продуктів на 22% у порівнянні із січнем.