Американська корпорація McDonald's припиняє дворічний спільний з IBM ШІ-експеримент з автоматизації обслуговування автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини).
Про це пише журнал Restaurant Business з посиланням на електронного листа McDonald's до своїх франчайзі.
Експеримент, в рамках якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у більш ніж 100 ресторанах, згортається через помилки ШІ. Зокрема, одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, а іншому – додала до замовлення дев'ять стаканів солодкого холодного чаю.
«Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM, і не пізніше 26 липня 2024 року технологія буде відключена у всіх ресторанах, де вона зараз тестується», – повідомив у листі головний директор з ресторанів американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.
McDonald's не виключає пошук нового партнера у сфері ШІ, однак зазначає, що IBM залишається надійним партнером і «ми продовжимо використовувати багато їх продуктів у нашій глобальній системі».
IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.