McDonald's згортає експеримент із прийому замовлень за допомогою ШІ – ЗМІ

McDonald's згортає експеримент із прийому замовлень за допомогою ШІ – ЗМІ

Експеримент припиняється через помилки ШІ

Американська корпорація McDonald's припиняє дворічний спільний з IBM ШІ-експеримент з автоматизації обслуговування автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини).

Про це пише журнал Restaurant Business з посиланням на електронного листа McDonald's до своїх франчайзі.

Експеримент, в рамках якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у більш ніж 100 ресторанах, згортається через помилки ШІ. Зокрема, одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, а іншому – додала до замовлення дев'ять стаканів солодкого холодного чаю.

«Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM, і не пізніше 26 липня 2024 року технологія буде відключена у всіх ресторанах, де вона зараз тестується», – повідомив у листі головний директор з ресторанів американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.

McDonald's не виключає пошук нового партнера у сфері ШІ, однак зазначає, що IBM залишається надійним партнером і «ми продовжимо використовувати багато їх продуктів у нашій глобальній системі».

IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло