McDonald's згортає експеримент із прийому замовлень за допомогою ШІ – ЗМІ
Експеримент припиняється через помилки ШІ
Американська корпорація McDonald's припиняє дворічний спільний з IBM ШІ-експеримент з автоматизації обслуговування автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини).
Про це пише журнал Restaurant Business з посиланням на електронного листа McDonald's до своїх франчайзі.
Експеримент, в рамках якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у більш ніж 100 ресторанах, згортається через помилки ШІ. Зокрема, одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, а іншому – додала до замовлення дев'ять стаканів солодкого холодного чаю.
«Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM, і не пізніше 26 липня 2024 року технологія буде відключена у всіх ресторанах, де вона зараз тестується», – повідомив у листі головний директор з ресторанів американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.
McDonald's не виключає пошук нового партнера у сфері ШІ, однак зазначає, що IBM залишається надійним партнером і «ми продовжимо використовувати багато їх продуктів у нашій глобальній системі».
IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].