Український стартап Allset, який розробив платформу для оформлення замовлень із ресторанів із фокусом на доставку власноруч (pick up), придбала американська компанія Soundhound.
Про це повідомив CEO та засновник Allset Стас Матвієнко.
За оцінками, сума угоди не перевищує $35–40 млн.
Soundhound прагне розширити свою «voice commerce ecosystem» за допомогою доступу до 7000 ресторанів-партнерів Allset.
Команда Allset з 20 співробітників, включаючи засновників, приєднається до Soundhound і буде працювати над vertical AI SaaS.
Allset заснований у 2015 році Стасом Матвієнко та Анною Поліщук. Залучив $26 млн інвестицій від американських та європейських фондів. У липні 2021 року звільнив 30% працівників.
Має 7000 ресторанів-партнерів на момент придбання.
«Це цікаве продовження історії Allset. Ми пишаємося тим, що стали одним із перших українських стартапів, які вийшли на конкурентний ринок США й доволі непогано там рухалися. Наша команда з 20 співробітників тепер працюватиме над vertical AI SaaS у Soundhound. Побажаємо їм успіхів!» – каже Матвієнко.
Бекграунд. Нещодавно стартап з українською командою, який розробляє low-code платформу, залучив інвестиції від чотирьох венчурних фондів у рамках закриття pre-seed раунду.