Компанія Creatio, яка розробляє nocode-платформи для автоматизації бізнес-процесів та CRM, успішно залучила $200 млн із оцінкою вартості в $1,2 млрд.
Про це пише AIN.UA.
Це зробило Creatio шостим українським єдинорогом після компаній GitLab, People.ai, Grammarly, Unstoppable Domains та airSlate. Засновницею і CEO Creatio є Катерина Костерева з Києва, яка зараз проживає та веде бізнес у Сполучених Штатах.
У раунді залучення коштів були як первинні інвестиції, так і вторинні продажі, з основними інвесторами Sapphire Ventures та StepStone Group, а також за участю Volition Capital.
Отримані кошти Creatio планує використати для активного розвитку глобальної експансії. Зараз компанія з головним офісом у Бостоні (США) присутня безпосередньо у 25 країнах, має значний R&D-центр у Києві.
Щодо стратегії, візії та менеджменту, то сторони угоди наголосили на їхній стабільності та незмінності.
Creatio також планує зосередитися на трьох ключових напрямах: розвиток nocode-технологій і штучного інтелекту для підвищення продуктивності користувачів, розширення партнерської мережі у 100 країнах та зростання команди в усіх важливих напрямах, таких, як R&D, підтримка, маркетинг і продажі.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що український стартап Ability AI, що розробляє «ШІ-маркетолога», залучив $1,1 млн інвестицій.