ОНОВЛЕНО о 18:11, змінений заголовок, підзаголовок та цитати за текстом. Редакція Mind просить вибачення у компанії МХП та читачів за некоректну інформацію, подану в попередній редакції новини
Україна має бути лідером глобального ринку продуктів харчування. Саме тому МХП готові інвестувати в українські бізнеси з потенціалом зростання.
Про це заявив заступник голови правління МХП з M&A Дмитро Зозуля на Mind Invest Summit 2024, що проходить у Львові.
“Як потужний галузевий інвестор, ми шукаємо бізнеси з потенціалом зростання для інвестування. Ми маємо значний досвід у різних аспектах бізнесу, включаючи індустріальну експертизу, HR, експорт і побудову продажів. Ми готові об'єднувати зусилля, інвестувати в капітал компаній і допомагати їм рости”, – сказав він.
За словами Дмитра, у виборі таргетів для інвестування компанія орієнтується на «тарілку споживача».
«Ми створюємо глобальну кулінарну компанію з українським серцем», – зазначив він.
Бекграунд. Як повідомляв Mind, МХП отримав дозвіл придбати м'ясний бізнес у власника брендів Kabanosy і «М’ясний хутір». У квітні МХП викупила 24,9% корпоративних прав на ТОВ «Український м’ясний хутір», для купівлі решти їй був потрібен дозвіл Антимонопольного комітету.