ОНОВЛЕНО МХП інвестує у бізнеси з потенціалом зростання – Дмитро Зозуля
Компанія створює потужну екосистему виробників продуктів харчування

ОНОВЛЕНО о 18:11, змінений заголовок, підзаголовок та цитати за текстом. Редакція Mind просить вибачення у компанії МХП та читачів за некоректну інформацію, подану в попередній редакції новини
Україна має бути лідером глобального ринку продуктів харчування. Саме тому МХП готові інвестувати в українські бізнеси з потенціалом зростання.
Про це заявив заступник голови правління МХП з M&A Дмитро Зозуля на Mind Invest Summit 2024, що проходить у Львові.
“Як потужний галузевий інвестор, ми шукаємо бізнеси з потенціалом зростання для інвестування. Ми маємо значний досвід у різних аспектах бізнесу, включаючи індустріальну експертизу, HR, експорт і побудову продажів. Ми готові об'єднувати зусилля, інвестувати в капітал компаній і допомагати їм рости”, – сказав він.
За словами Дмитра, у виборі таргетів для інвестування компанія орієнтується на «тарілку споживача».
«Ми створюємо глобальну кулінарну компанію з українським серцем», – зазначив він.
Бекграунд. Як повідомляв Mind, МХП отримав дозвіл придбати м'ясний бізнес у власника брендів Kabanosy і «М’ясний хутір». У квітні МХП викупила 24,9% корпоративних прав на ТОВ «Український м’ясний хутір», для купівлі решти їй був потрібен дозвіл Антимонопольного комітету.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].