Австралійська компанія Canva придбала стартап Leonardo.AI, що спеціалізується на дослідженнях штучного інтелекту та створенні візуального контенту на основі ШІ. Це придбання спрямоване на посилення позицій Canva в галузі генеративного штучного інтелекту.
Про це йдеться у блозі компанії.
Фінансові деталі угоди не розкриваються. За словами співзасновника й головного продуктового директора Canva Кемерона Адамса, це було поєднання готівки та акцій, повідомляє TechCrunch. Відомо, що у грудні минулого року Leonardo залучив $31 млн, пише австралійський Forbes.
«Команда Leonardo за короткий час досягла значних успіхів у створенні інноваційних фотографій, графіки та відео за допомогою штучного інтелекту. Їхніми продуктами користуються понад 19 млн людей всього через два роки після запуску», – йдеться в блозі.
Усі 120 співробітників Leonardo приєднаються до Canva. Вони продовжать працювати незалежно, зосереджуючись на дослідженні моделей і розробці продуктів за фінансової підтримки Canva та використовуючи ліцензовані дані з програми Canva Creators. Водночас контент користувачів Canva не буде передаватися у Leonardo без їхньої згоди.
Canva планує інтегрувати технології Leonardo та їхню базову модель Phoenix у свої продукти Magic Studio, такі, як генератор зображень і відео Magic Media. Canva вже давно інвестує у розвиток штучного інтелекту, і в березні цього року стало відомо про придбання онлайн-платформи для дизайну Affinity за $380 млн, щоб кинути виклик Adobe. З 2019 року Canva також придбала Flourish, Kaleido, SmartMockups, Pexels, Pixabay та SlidesCarnival.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що розробник графічного дизайну Canva Inc. планує здійснити вторинний продаж акцій більш ніж на $1 млрд.