Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури оновило механізм страхування поїздки на автомобільному та міському електричному транспорті.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
Раніше перевізник виконував роль посередника між пасажиром та страховою компанією. Квиток на поїздку включав оплату страхового полісу. Тобто пасажир страхував себе сам власним коштом.
Відтепер перевізник страхує свою відповідальність за шкоду, заподіяну пасажиру, багажу та вантажу, укладаючи зі страховою компанією відповідний договір страхування без залучення до цих відносин пасажира. Тобто пасажир не є стороною договору для відшкодування заподіяної шкоди у разі настання страхового випадку.
У разі настання страхового випадку страхова компанія сплачує відшкодування за безпосереднім зверненням пасажира. Ініціювати процес відшкодування може і сам перевізник. Мінімальна страхова сума, на яку він зобов’язаний застрахувати відповідальність, з розрахунку на одного потерпілого становить 320 тисяч грн за шкоду життю та здоров’ю.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що НБУ затвердив методику оцінки активів і зобов’язань страховика, які включаються до розрахунку регулятивного капіталу.