Британський виробник споживчих товарів Reckitt Benckiser Group Plc розпочав переговори з кількома потенційними покупцями щодо продажу свого портфеля брендів побутової хімії.
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на поінформовані джерела.
Вартість угоди може перевищити 6 млрд фунтів стерлінгів ($7,9 млрд). Інтерес до купівлі виявляють переважно фінансові інвестори та споживчі компанії. Оцінку зацікавленості проводить Morgan Stanley.
Процес продажу планують розпочати найближчим часом і завершити наступного року. У липні Reckitt анонсувала програму реорганізації бізнесу, в рамках якої планує продати портфель брендів побутової хімії, зокрема Air Wick, Mortein, Calgon і Cillit Bang, і зосередитися на товарах для здоров'я та гігієни.
Компанія також розглядає всі стратегічні варіанти для свого сегмента дитячого харчування (Mead Johnson), оцінку можливих продажів та інших варіантів здійснює Goldman Sachs Group. Дискусії тривають, остаточного рішення щодо цього бізнесу ще не ухвалено.
Акції Reckitt підвищилися на 1,3% під час торгів у середу.
Reckitt Benckiser виробляє та продає численні побутові хімічні продукти й медичні препарати, зокрема мийні засоби Cillit Bang, Vanish і Calgon, знеболювальне Nurofen, льодяники від кашлю Strepsils і презервативи Durex.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що декілька світових компаній оголосили про свій вихід із росії.