Українці почали купляти майже на 10% більше вітчизняних товарів після старту програми «Національний кешбек».
Про це йдеться в дослідженні Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
Зазначається, що гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4% зі старту програми. Однак на це вплинуло також те, що товари з «Національного кешбеку» стали потрапляти у промоакції магазинів на 5% частіше.
Дослідники також виявили таку тенденцію, що найбільше за 2 місяця товари з програми купляли особи, що «скоріше чутливі» до цін у супермаркетах. Серед пів мільйона учасників програми, чиї покупки досліджували, майже половина – «скоріше чутливі» (44,3%).
Однак найбільший вплив «Національний кешбек» мав для покупців, яких вважають «чутливими до цін» (більш чутливі, ніж у попередній категорії). У їх кошику стало на 9,4% товарів «Національного кешбеку» більше після запуску програми.
Бекграунд. Раніше Mind розповідав, чому в намаганнях заощадити люди насправді витрачають більше і хто найбільше ризикує «вийти з фінансових берегів». Більше про це читайте в матеріалі.