Продажі українських продуктів зросли майже на 10% після запровадження «Національного кешбеку»
Гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4%

Українці почали купляти майже на 10% більше вітчизняних товарів після старту програми «Національний кешбек».
Про це йдеться в дослідженні Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
Зазначається, що гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4% зі старту програми. Однак на це вплинуло також те, що товари з «Національного кешбеку» стали потрапляти у промоакції магазинів на 5% частіше.
Дослідники також виявили таку тенденцію, що найбільше за 2 місяця товари з програми купляли особи, що «скоріше чутливі» до цін у супермаркетах. Серед пів мільйона учасників програми, чиї покупки досліджували, майже половина – «скоріше чутливі» (44,3%).
Однак найбільший вплив «Національний кешбек» мав для покупців, яких вважають «чутливими до цін» (більш чутливі, ніж у попередній категорії). У їх кошику стало на 9,4% товарів «Національного кешбеку» більше після запуску програми.
Бекграунд. Раніше Mind розповідав, чому в намаганнях заощадити люди насправді витрачають більше і хто найбільше ризикує «вийти з фінансових берегів». Більше про це читайте в матеріалі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].