Продажі українських продуктів зросли майже на 10% після запровадження «Національного кешбеку»

Продажі українських продуктів зросли майже на 10% після запровадження «Національного кешбеку»

Гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4%

Продажі українських продуктів зросли майже на 10% після запровадження «Національного кешбеку»
Фото: depositphotos

Українці почали купляти майже на 10% більше вітчизняних товарів після старту програми «Національний кешбек».

Про це йдеться в дослідженні Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Зазначається, що гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4% зі старту програми. Однак на це вплинуло також те, що товари з «Національного кешбеку» стали потрапляти у промоакції магазинів на 5% частіше.

Дослідники також виявили таку тенденцію, що найбільше за 2 місяця товари з програми купляли особи, що «скоріше чутливі» до цін у супермаркетах. Серед пів мільйона учасників програми, чиї покупки досліджували, майже половина – «скоріше чутливі» (44,3%).

Однак найбільший вплив «Національний кешбек» мав для покупців, яких вважають «чутливими до цін» (більш чутливі, ніж у попередній категорії). У їх кошику стало на 9,4% товарів «Національного кешбеку» більше після запуску програми.

Бекграунд. Раніше Mind розповідав, чому в намаганнях заощадити люди насправді витрачають більше і хто найбільше ризикує «вийти з фінансових берегів». Більше про це читайте в матеріалі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло