Продажі українських продуктів зросли майже на 10% після запровадження «Національного кешбеку»
Гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4%

Українці почали купляти майже на 10% більше вітчизняних товарів після старту програми «Національний кешбек».
Про це йдеться в дослідженні Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Зазначається, що гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4% зі старту програми. Однак на це вплинуло також те, що товари з «Національного кешбеку» стали потрапляти у промоакції магазинів на 5% частіше.
Дослідники також виявили таку тенденцію, що найбільше за 2 місяця товари з програми купляли особи, що «скоріше чутливі» до цін у супермаркетах. Серед пів мільйона учасників програми, чиї покупки досліджували, майже половина – «скоріше чутливі» (44,3%).
Однак найбільший вплив «Національний кешбек» мав для покупців, яких вважають «чутливими до цін» (більш чутливі, ніж у попередній категорії). У їх кошику стало на 9,4% товарів «Національного кешбеку» більше після запуску програми.
Бекграунд. Раніше Mind розповідав, чому в намаганнях заощадити люди насправді витрачають більше і хто найбільше ризикує «вийти з фінансових берегів». Більше про це читайте в матеріалі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.