У застосунку Дія в першому кварталі 2025 року може з'явитись AI-асистент, який заслуховуватиме скарги громадян і переадресовуватиме їх до відповідних державних установ.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на презентації AI Center of Excellence, передає Інтерфакс-Україна.
«Ми працюємо над тим, щоб в Дії з'явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою», – сказав Федоров.
За його словами, до помічника можна буде звернутися голосом, адже він буде спроможний трансформувати голос в текст. Після цього Дія визначить, у площині повноважень якого міністерства лежить розв'язання скарги або питання, і перенаправлятиме звернення.
Міністр додав, що держава має перед собою мету: до 2030 року увійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції та впровадження AI-рішень. Він додав, що не варто чекати появи в Україні конкурентів OpenAI або DeepSeek у 2025 році.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що у Дію повернули послугу перереєстрації авто: продати автівку, яка в розшуку або викрадена – не вийде.