Для українських продавців найкращими платформами для експорту товарів є Etsy, eBay, Amazon і Shopify. Etsy є лідером серед платформ для продажу хендмейду та персоналізованих товарів.
Про це на Mind Export Summit 2025 розповіла Юлія Павленко, директор міжнародних операцій АТ «Укрпошта» та ініціатор проєкту E-Export School.
«Etsy – номер один для хендмейду та персоналізації», – зазначила Павленко. Вона додала, що на платформі вже відкрито понад 40 000 магазинів з України.
Для тих, хто хоче працювати з більш масовими товарами, варто звернути увагу на eBay, а також на Amazon. «Якщо у вас є спеціалізований товар, наприклад аксесуари для музичних інструментів, ви можете спробувати продавати на Amazon без великих інвестицій», – пояснила вона.
Однак для великих мас-маркет товарів, таких, як ювелірні вироби або продукти харчування, необхідні значні бюджети для конкуренції на таких великих платформах, зазначила Павленко.
Ще однією важливою платформою, яку активно використовують українці, є Shopify. «Це потужний інструмент для створення магазинів, який інтегрований із Google Shopping. Українці масово відкривають магазини на Shopify, і за $32 на місяць можна отримати доступ до величезної аудиторії», – додала Павленко.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що США та англомовні країни – найкращі ринки для української е-комерції. «Китай – лідер, але доступ до нього обмежений», – заявила директор міжнародних операцій «Укрпошти».