Не розпорошувати зусилля та тримати фокус уваги. Саме за таких умов можна здобути бажаний результат.
Таку пораду на Mind Export Summit 2025 молодим підприємцям дала засновниця та CEO сімейної компанії «Будьмо здорові», Smakulі ТМ, Руслана Римарська.
«Обравши певні ринки, слід насамперед зробити ґрунтовне дослідження, зокрема й напрацювати потенційних клієнтів. І лише потім їхати і спілкуватися з ними чи то на виставку, чи в торгмісію. Обов'язково завжди тримати руку на пульсі конкурентоспроможності свого продукту», – радить Римарська.
Зі свого боку комерційна директорка Furniture company «Tivoli» Юлія Лісовська радить озвучувати відразу свої сильні сторони – переваги свої та власного товару.
«Коли ти розумієш, чим твій товар кращий за інший і в чому ти кращий, то відразу легше спілкуватися з клієнтом. До того ж і він бачить вашу професійність як потенційного партнера», – зауважила Лісовська.
«Якщо є дилема, куди рухатися, що робити та на чому фокусувати зусилля, я завжди рекомендую – згадайте, на якому з напрямків вам пощастило. Доля вказуватиме вам, куди треба рухатись», – наголосив засновник і генеральний директор Vision Business Development Костянтин Грідін.