Як шукати бізнес-партнерів за кордоном: поради
Експерти у сфері бізнесу поділилися порадами під час Mind Export Summit 2025

Не розпорошувати зусилля та тримати фокус уваги. Саме за таких умов можна здобути бажаний результат.
Таку пораду на Mind Export Summit 2025 молодим підприємцям дала засновниця та CEO сімейної компанії «Будьмо здорові», Smakulі ТМ, Руслана Римарська.
«Обравши певні ринки, слід насамперед зробити ґрунтовне дослідження, зокрема й напрацювати потенційних клієнтів. І лише потім їхати і спілкуватися з ними чи то на виставку, чи в торгмісію. Обов'язково завжди тримати руку на пульсі конкурентоспроможності свого продукту», – радить Римарська.
Зі свого боку комерційна директорка Furniture company «Tivoli» Юлія Лісовська радить озвучувати відразу свої сильні сторони – переваги свої та власного товару.
«Коли ти розумієш, чим твій товар кращий за інший і в чому ти кращий, то відразу легше спілкуватися з клієнтом. До того ж і він бачить вашу професійність як потенційного партнера», – зауважила Лісовська.
«Якщо є дилема, куди рухатися, що робити та на чому фокусувати зусилля, я завжди рекомендую – згадайте, на якому з напрямків вам пощастило. Доля вказуватиме вам, куди треба рухатись», – наголосив засновник і генеральний директор Vision Business Development Костянтин Грідін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].