Регулювання діпфейків, захист прав споживачів та нові вимоги до реклами: Рада підтримала проєкт

Його прийнято лише за основу

Фото: ілюстративне

Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт №12253 щодо недопущення дискримінаційної реклами з положеннями ЗУ «Про медіа». «За» проголосували 233 депутати.

Про це повідомив нардеп Ярослав Железняк.

Законопрокт регулює відносини, пов’язані зі створенням та поширенням реклами в різних її формах та з використанням різних засобів її поширення, визначає правові засади діяльності в Україні суб’єктів у сфері реклами, а також засади державного управління, регулювання та нагляду (контролю) у цій сфері, зокрема:

Бекграунд. Раніше Mind писав, що президент України Володимир Зеленський підписав закон про гральний бізнес, який має назву Закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою боротьби з ігровою залежністю (лудоманією) та вдосконалення державного регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор та лотерей.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS