Регулювання діпфейків, захист прав споживачів та нові вимоги до реклами: Рада підтримала проєкт

Регулювання діпфейків, захист прав споживачів та нові вимоги до реклами: Рада підтримала проєкт

Його прийнято лише за основу

Регулювання діпфейків, захист прав споживачів та нові вимоги до реклами: Рада підтримала проєкт
Фото: ілюстративне

Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт №12253 щодо недопущення дискримінаційної реклами з положеннями ЗУ «Про медіа». «За» проголосували 233 депутати.

Про це повідомив нардеп Ярослав Железняк.

Законопрокт регулює відносини, пов’язані зі створенням та поширенням реклами в різних її формах та з використанням різних засобів її поширення, визначає правові засади діяльності в Україні суб’єктів у сфері реклами, а також засади державного управління, регулювання та нагляду (контролю) у цій сфері, зокрема:

  • Узгоджує положення Закону «Про рекламу» щодо недопущення дискримінаційної реклами з положеннями Закону «Про медіа».
  • Сприяє правовій визначеності шляхом чіткого розмежування поняття прямої реклами як окремої форми реклами, а також обмежень щодо порядку розповсюдження прямої реклами та спонсорства на противагу від порядку розповсюдження реклами загалом, зокрема, для реклами та прямої реклами окремих категорій товарів.
  • Надає визначення місцю торгівлі з метою розмежування реклами та інформації у місцях торгівлі.
  • Удосконалює норми стосовно способів ідентифікації всіх форм реклами та іншої інформації, яка поширюється відповідно до Закону «Про рекламу».
  • Забороняє неправомірне використання діпфейків у рекламі, а також визначає порядок спільного та саморегулювання щодо відповідального використання систем штучного інтелекту в рекламі.
  • Уніфікує вимоги до порядку розповсюдження попереджень у прямій рекламі окремих категорій товарів.
  • Систематизує обмеження щодо реклами та щодо прямої реклами алкогольних напоїв, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
  • Уточнює повноваження Національної ради України щодо відповідальності в медіа.
  • Виправляє технічну помилку в Законі «Про рекламу» щодо правової підстави для накладення штрафу за замовлення реклами на вебсайтах.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що президент України Володимир Зеленський підписав закон про гральний бізнес, який має назву Закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою боротьби з ігровою залежністю (лудоманією) та вдосконалення державного регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор та лотерей.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло