Команда Promodo разом із SimilarWeb оприлюднили нове дослідження з цифрами українського онлайн-ритейлу за друге півріччя 2024 року. За його результатами – українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат під час онлайн-шопінгу.
Про це повідомляє пресслужба Promodo.
За оцінкою трафіку від Similarweb, понад 90% українців сьогодні користуються інтернетом, 78% – щодня. Проте, не всі користувачі вдаються до онлайн-шопінгу. За даними EVO, у 2024 році доля еCommerce в ритейлі склала 10%. Водночас кількість онлайн-покупців та частота покупок зросли.
Наразі в Україні близько 11 млн інтернет-покупців, які усереднено на рік здійснюють 17 покупок онлайн на суму 1 300 гривень. Загалом протягом 2024 року українці придбали в інтернеті товарів та послуг на загальну суму 239 млрд грн. Цифра більша на 25%, аніж у 2023-му.
За даними команди Promodo:
Українці в 2024 році найбільше коштів в інтернеті витрачали на:
У пресслужбі зазначили, що дохідна частина в категорії одягу та взуття протягом другого півріччя 2024 року в гривнях просіла на 4%, а в доларі на 11%.
Бекграунд. Раніше Mіnd повідомляв, що майже 63% українців бойкотують товари виробників, що залишаються на ринку рф. За рік зросла частка українців, які спрямують частину свого різдвяного бюджету на благодійність.