У 2025 році українці купуватимуть менше брендових товарів онлайн через високі ціни – прогноз

Перевагу матимуть бізнеси з сильним брендом, які «вмітимуть вчасно давати правильну ціну в потрібний момент»

Фото: Getty Images

Команда Promodo прогнозує, що в 2025 році українці купуватимуть менше брендових товарів онлайн через високі ціни на них.

Про це повідомляє пресслужба Promodo.

Бренд, за їхніми словами, продовжує грати важливу роль для суспільства, але в 2025 році українці першочергово звертатимуть увагу на вартість товарів. Перевагу, за словами Promodo, матимуть бізнеси з сильним брендом, які вмітимуть «вчасно давати правильну ціну в потрібний момент». 

За прогнозом аналітиків, у 2025 році Україна працюватиме на спадному ринку: кількість людей, імовірно, зменшиться, продовжиться повільне послаблення гривні.

У Promodo наголосили, що онлайн-бізнесам варто більше фокусуватися на утриманні наявних клієнтів, адже залучити нових покупців буде дорожче.

У 2025 році бізнеси не зможуть зростати так само ефективно, як раніше, за рахунок збільшення бюджетів у платну рекламу. Аналітики рекомендують ритейлерам переглянути свою стратегію роботи з усіма каналами, особливо з тими, яким раніше не приділяли достатньо уваги.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні зросла кількість онлайн-покупців та частота покупок. Водночас українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат під час онлайн-шопінгу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS