У 2025 році українці купуватимуть менше брендових товарів онлайн через високі ціни – прогноз
Перевагу матимуть бізнеси з сильним брендом, які «вмітимуть вчасно давати правильну ціну в потрібний момент»

Команда Promodo прогнозує, що в 2025 році українці купуватимуть менше брендових товарів онлайн через високі ціни на них.
Про це повідомляє пресслужба Promodo.
Бренд, за їхніми словами, продовжує грати важливу роль для суспільства, але в 2025 році українці першочергово звертатимуть увагу на вартість товарів. Перевагу, за словами Promodo, матимуть бізнеси з сильним брендом, які вмітимуть «вчасно давати правильну ціну в потрібний момент».
За прогнозом аналітиків, у 2025 році Україна працюватиме на спадному ринку: кількість людей, імовірно, зменшиться, продовжиться повільне послаблення гривні.
У Promodo наголосили, що онлайн-бізнесам варто більше фокусуватися на утриманні наявних клієнтів, адже залучити нових покупців буде дорожче.
У 2025 році бізнеси не зможуть зростати так само ефективно, як раніше, за рахунок збільшення бюджетів у платну рекламу. Аналітики рекомендують ритейлерам переглянути свою стратегію роботи з усіма каналами, особливо з тими, яким раніше не приділяли достатньо уваги.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні зросла кількість онлайн-покупців та частота покупок. Водночас українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат під час онлайн-шопінгу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].