Через технічний збій в ІТ-системі «Укрзалізниці» тимчасово не працюють продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.
Про це повідомила пресслужба перевізника.
«Укрзалізниця» збільшила кількість працівників залізничних кас на вокзалах. У термінових випадках начальники поїздів можуть оформлювати проїзд на борту.
Також на час роботи над відновленнями онлайн-сервісів буде відкритий продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.
Перевізник нагадує: якщо заздалегідь придбаний квиток не завантажується в застосунку, на пошті є PDF-дублікат.