Через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси
Фахівці вже працюють над усуненням проблем

Через технічний збій в ІТ-системі «Укрзалізниці» тимчасово не працюють продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.
Про це повідомила пресслужба перевізника.
«Укрзалізниця» збільшила кількість працівників залізничних кас на вокзалах. У термінових випадках начальники поїздів можуть оформлювати проїзд на борту.
Також на час роботи над відновленнями онлайн-сервісів буде відкритий продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.
Перевізник нагадує: якщо заздалегідь придбаний квиток не завантажується в застосунку, на пошті є PDF-дублікат.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].