Через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси

Через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси

Фахівці вже працюють над усуненням проблем

Через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси
Фото: Getty Images

Через технічний збій в ІТ-системі «Укрзалізниці» тимчасово не працюють продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. 

Про це повідомила пресслужба перевізника.

«Укрзалізниця» збільшила кількість працівників залізничних кас на вокзалах. У термінових випадках начальники поїздів можуть оформлювати проїзд на борту. 

Також на час роботи над відновленнями онлайн-сервісів буде відкритий продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Перевізник нагадує: якщо заздалегідь придбаний квиток не завантажується в застосунку, на пошті є PDF-дублікат.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло