«Укрзалізниця» відкрила три додаткові каси в Києві, дві – у Вінниці та одну – у Львові. Усі вони функціонують без технічних перерв та обідів.
Про це повідомляє пресслужба «УЗ».
«Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тож хочемо принаймні частково компенсувати їх», – зазначили в компанії.
У пресслужбі розповіли, що як компенсацію УЗ пропонує пасажирам із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки, безкоштовно скористатись платними залами очікувань. Також у поїздах пасажирів із придбаними в цей же період паперовими квитками пригостять безплатним чаєм.
Водночас компанія радить зберігати паперовий квиток, бо після відновлення системи запустять низку «компліментів» від залізниці та партнерів на знак вибачень.
В «Укрзалізниці» наголосили, що ІТ-фахівці компанії разом з іншими експертами продовжують синхронно та цілодобово працювати, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі уражені ворожою кібератакою системи компанії.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що команди «Укрзалізниці» продовжують нон-стоп відновлення онлайн-сервісів. Каси УЗ працюють у посиленому режимі.