«Укрзалізниця» повідомила бізнесу про можливе повне або часткове невиконання зобов'язань за договорами, укладеними з контрагентами, внаслідок дії форс-мажорних обставин.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Зазанчається, що через масштабну кібератаку на інформаційно-телекомунікаційні системи перевізника 23 березня, було суттєво порушено функціонування автоматизованих систем та забезпечення стандартної діяльності компанії.
Відновлення роботи автоматизованих систем та цифрових сервісів триває, повідомив перевізник. Фахівці компанії працюють над усуненням наслідків інциденту.
«АТ «Укрзалізниця» докладає максимальних зусиль для якнайшвидшого відновлення повноцінної роботи всіх сервісів та виконання своїх зобов'язань перед клієнтами та партнерами», – йдеться в повідомленні.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що на п'ятий день після кібератаки «Укрзалізниця» відновила продаж квитків в застосунку.