«Укрзалізниця» знову продає квитки в застосунку
Компанія відновлює додаток в резервному форматі після масштабної кібератаки

Систему онлайн-продажів «Укрзалізниці» відновили в резервному форматі для придбання та повернення квитків на поїзди. Через пікові навантаження можливі технічні збої.
Про це повідомляє пресслужба УЗ.
У компанії також просять пасажирів користуватися застосунком виключно в термінових подорожах. Архіви квитків у застосунку не збереглись. Їх можна знайти на поштовій скриньці у PDF-форматі.
Для посадки в поїзд можна використовувати скріншот із застосунку або повідомлення на електронній пошті. У разі відсутності обох варіантів потрібно показати квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку. «Укрзалізниця» повідомляє, що повернути раніше придбані в застосунку квитки можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що через технічний збій в IT-системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси. Фахівці вже працюють над усуненням проблем.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].