До Великодня Zagoriy Foundation презентував оновлений корпоративний путівник українськими традиціями «Витоки. Весняний цикл», що покликаний допомогти бізнесу відкрити для себе українські звичаї та інтегрувати їх у сучасне корпоративне середовище.
Серед іншого видання містить сценарії того, як традиційні свята та звичаї можуть об’єднувати команди, надихати HR-ів та комунікаційників, формувати корпоративну культуру зі змістом.
Як і у випадку з попередніми випусками, до створення «Витоки. Весняний цикл» долучилися етнографи, фольклористи та історики. Серед авторів – Дар’я Анцибор, Анна Ніколаєва, Ірина Барамба, Олена Брайченко, Ярина Закальська, Ярина Сізик, Марина Сенчило, Володимир Щибря, Наталія Хоменко, Олена Чебанюк, Михайло Красиков, Олександр Васянович.
«Ми пропонуємо почати з того, що нас всіх єднає, – пояснює авторка ідеї «Витоків» і СМО Zagoriy Foundation Оксана Лихожон. – Пропонуємо разом вивчати звичаї, шукати серед того, що наші предки пронесли крізь поневіряння, стирання і заборони. Шукати те, на чому ми хочемо будувати наше сьогодення. Те, що ми хочемо лишити нащадкам. Те, на що ми хочемо нашаровувати корпоративну культуру. Бо ми не лише творці, ми спадкоємці».
У «Весняному циклі» зібрано:
Видання покликане стати інструментом для компаній, які будують культуру на глибоких сенсах, і доступне безкоштовно на сайті проєкту.
Про Zagoriy Foundation
Це лабораторія соціальних проєктів.
Ми створюємо власні ініціативи, які змінюють Україну: робимо те, що нам болить, і працюємо там, де можемо створити максимальний вплив. Наша місія – уможливлювати позитивні сценарії майбутнього України.
Створюємо, тестуємо й масштабуємо моделі, які формують майбутнє.
Про «Витоки. Путівник українськими звичаями»
Це проєкт про інтеграцію традиційної культури до сьогодення – у корпоративну культуру, освітні процеси, сімейні святкування тощо. Фізично він виражається у безкоштовних ілюстрованих електронних путівниках, які можна завантажити на сайті проєкту vytoky.com. Наразі вийшло вже три путівника: Зимовий, Літній та Весняний випуски.