Фінтех виходить за межі: чому глобальний ринок стає must-have для українських гравців

На WinTech Summit 2025 обговорили, як необанки та криптоплатежі відкривають нові можливості для експансії з України

Фото: Mind

Під час дискусії генеральна директорка UaPay Юлія Федосюк і CEO HitBit Pro Crypto Card Дмитро Нікіфоров говорили про нову реальність для українських фінтех-компаній: український ринок – замалий, глобальний – доступний як ніколи.

Про це йшлося на Mind WinTech Summit 2025.

«Фінтех – це не лише технології, а й продукти, які повинні працювати на великих ринках. У нас є глобальний проєкт, який уже асоційований із міжнародними платежами, і це дає змогу виходити на конкурентні ринки», – пояснила Федосюк.

Вона також наголосила на дедалі більшому значенні необанків, особливо у країнах, де традиційні банківські послуги ще не охоплюють усе населення. За її словами, саме неомоделі з фокусом на конкретні сегменти клієнтів стають найперспективнішими у глобальній конкуренції.

Водночас Дмитро Нікіфоров наголосив: успішний фінтех-проєкт має бути масштабованим за межі України.

«Якщо ваш продукт дотягує лише до локального ринку – він занадто малий. Але, якщо він має потенціал, як, скажімо, поштові чи роздрібні рішення, тоді варто відразу думати про інші країни», – зауважив він.

На думку обох спікерів, майбутнє фінтеху – це синергія глобального бачення з локальною адаптацією. І саме зараз – ідеальний час для українських команд шукати своє місце на світовій фінансовій мапі.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «криптокарта буде в кожного»: Нікіфоров – про майбутнє щоденних розрахунків. За словами СЕО HitBit, українці вже платять криптою попри відсутність законодавчої підтримки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS