Фінтех виходить за межі: чому глобальний ринок стає must-have для українських гравців
На WinTech Summit 2025 обговорили, як необанки та криптоплатежі відкривають нові можливості для експансії з України

Під час дискусії генеральна директорка UaPay Юлія Федосюк і CEO HitBit Pro Crypto Card Дмитро Нікіфоров говорили про нову реальність для українських фінтех-компаній: український ринок – замалий, глобальний – доступний як ніколи.
Про це йшлося на Mind WinTech Summit 2025.
«Фінтех – це не лише технології, а й продукти, які повинні працювати на великих ринках. У нас є глобальний проєкт, який уже асоційований із міжнародними платежами, і це дає змогу виходити на конкурентні ринки», – пояснила Федосюк.
Вона також наголосила на дедалі більшому значенні необанків, особливо у країнах, де традиційні банківські послуги ще не охоплюють усе населення. За її словами, саме неомоделі з фокусом на конкретні сегменти клієнтів стають найперспективнішими у глобальній конкуренції.
Водночас Дмитро Нікіфоров наголосив: успішний фінтех-проєкт має бути масштабованим за межі України.
«Якщо ваш продукт дотягує лише до локального ринку – він занадто малий. Але, якщо він має потенціал, як, скажімо, поштові чи роздрібні рішення, тоді варто відразу думати про інші країни», – зауважив він.
На думку обох спікерів, майбутнє фінтеху – це синергія глобального бачення з локальною адаптацією. І саме зараз – ідеальний час для українських команд шукати своє місце на світовій фінансовій мапі.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «криптокарта буде в кожного»: Нікіфоров – про майбутнє щоденних розрахунків. За словами СЕО HitBit, українці вже платять криптою попри відсутність законодавчої підтримки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].