У січні – березні обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг становив майже 5000 одиниць, що на 35,4% менше, ніж у відповідний період 2024 року.
Про це повідомляє пресслужба Інституту досліджень авторинку.
Структура цього сегмента: 71,3% (3530 од.) – внутрішні перепродажі, 13% (645 од.) – імпорт вживаних вантажівок. 5,6% (278 од.) – імпорт нових, 10,1% (2143 од.) – продажі вироблених (або переобладнаних у заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи становила 15,7%.
У порівнянні з січнем – березнем 2024 року, динаміка така:
У пресслужбі зазначили, що найпопулярнішим типом у сегменті вантажівок на внутрішньому ринку стали самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії.
Серед окремих моделей першість у Mercedes-Benz Atego, друге місце – ЗіЛ-130, третє – Mercedes-Benz Sprinter.
Найчастіше український автопарк торік серед імпортних вантажівок із пробігом поповнювали фургони з гідробортом, звичайні фургони та рефрижератори.
Трійка лідерів новоприбулих вантажівок: Mercedes-Benz Atego – на першому місці, MAN TGL – на другому, та Mercedes-Benz Sprinter – на третій позиції.
Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 тонн найбільший попит зафіксували на фургони, самоскиди та різну спецтехніку, з якої у найбільше кранів-маніпуляторів.
Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в інкасаторського фургона на базі Ford Transit, який після переобладнання отримав новий індекс VD C3/M3 FTCC. Третя – спецмашина для дорожніх служб, виконана на шасі JAC N200 (СБМ МДКЗ 26-32).
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Volkswagen AG може почати виготовляти авто у США. Заводи Porsche концерн не переноситиме до Штатів.