В Україні на понад третину зменшився попит на вантажівки

В Україні на понад третину зменшився попит на вантажівки

У січні – березні обсяг ринку вантажівок став на 35,4% менше, ніж у відповідний період 2024 року

В Україні на понад третину зменшився попит на вантажівки
Фото: Getty Images

У січні – березні обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг становив майже 5000 одиниць, що на 35,4% менше, ніж у відповідний період 2024 року.

Про це повідомляє пресслужба Інституту досліджень авторинку.

Структура цього сегмента: 71,3% (3530 од.) – внутрішні перепродажі, 13% (645 од.) – імпорт вживаних вантажівок. 5,6% (278 од.) – імпорт нових, 10,1% (2143 од.) – продажі вироблених (або переобладнаних у заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи становила 15,7%.

У порівнянні з січнем – березнем 2024 року, динаміка така:

  • внутрішні перепродажі: – 44,6%;
  • імпорт вживаних: – 0,6%;
  • імпорт нових: + 29,9%;
  • вироблені в Україні: + 16,2%.

У пресслужбі зазначили, що найпопулярнішим типом у сегменті вантажівок на внутрішньому ринку стали самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії.

Серед окремих моделей першість у Mercedes-Benz Atego, друге місце – ЗіЛ-130, третє – Mercedes-Benz Sprinter.

Найчастіше український автопарк торік серед імпортних вантажівок із пробігом поповнювали фургони з гідробортом, звичайні фургони та рефрижератори.

Трійка лідерів новоприбулих вантажівок: Mercedes-Benz Atego – на першому місці, MAN TGL – на другому, та Mercedes-Benz Sprinter – на третій позиції.

Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 тонн найбільший попит зафіксували на фургони, самоскиди та різну спецтехніку, з якої у найбільше кранів-маніпуляторів.

Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в інкасаторського фургона на базі Ford Transit, який після переобладнання отримав новий індекс VD C3/M3 FTCC. Третя – спецмашина для дорожніх служб, виконана на шасі JAC N200 (СБМ МДКЗ 26-32).

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Volkswagen AG може почати виготовляти авто у США. Заводи Porsche концерн не переноситиме до Штатів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло