Федеральна торгова комісія США подала до суду на Uber. FTC звинуватила компанію в оманливій рекламі та навмисному погіршенні звичайного сервісу, щоб просувати платну підиску Uber One за $9,99 на місяць.
Про це повідомляє The New Your Times.
FTC заявляє, що Uber без відома користувачів підписувала їх на послугу та згодом виставляла рахунки. Також компанію звинувачують у перебільшенні вигоди від підписки та навмисному ускладненні її скасування. Щоб відмовитися, клієнтам доводилося проходити 23 екрани й виконати 32 дії.
Uber заперечує звинувачення, заявляючи, що процес оформлення та скасування підписки «чіткий, простий і відповідає букві й духу закону». Представник компанії Ноа Едвардсен назвав позов FTC безпідставним. Видання зазначає, що згідно з останньою фінансовою звітністю компанії, підписку Uber One оформили понад 30 мільйонів людей – це на 60% більше, ніж торік.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Google може почати використовувати ШІ, щоб закріпити домінування у сфері онлайн-пошуку. У Мін'юсті США заявили, що потрібне запровадити жорсткі обмеження проти компанії.