Рекламний бізнес Meta може зазнати значних втрат через нові мита проти Китаю, які просуває президент Дональд Трамп. Як зазначають аналітики, компанія ризикує втратити до $7 млрд у 2025 році.
Про це повідомляє CNBC.
За даними видання, втратити прибуток Meta може через зменшення витрат на рекламу в Instagram і Facebook з боку китайських онлайн-ритейлерів Temu та Shein. За інформацією журналістів, за 2024 рік компанія заробила $18,35 млрд у Китаї, це понад 11% від усього доходу. Основні рекламодавці – це експортно орієнтовані компанії, зокрема Temu та Shein.
Temu вже почала скорочувати витрати на рекламу в США після запровадження нових тарифів. Це спричинило падіння позицій застосунку в App Store. СНИС попереджає, що, коли економічна ситуація далі погіршуватиметься і США вступлять у рецесію, Meta може втратити й до $23 млрд рекламних доходів у 2025 році.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Єврокомісія оштрафувала американські компанії на 700 млн євро. Apple і Meta порушили закон про цифрові ринки.