Доходи Meta від реклами можуть впасти через мита Трампа
Компанія ризикує втратити до $7 млрд у 2025 році

Рекламний бізнес Meta може зазнати значних втрат через нові мита проти Китаю, які просуває президент Дональд Трамп. Як зазначають аналітики, компанія ризикує втратити до $7 млрд у 2025 році.
Про це повідомляє CNBC.
За даними видання, втратити прибуток Meta може через зменшення витрат на рекламу в Instagram і Facebook з боку китайських онлайн-ритейлерів Temu та Shein. За інформацією журналістів, за 2024 рік компанія заробила $18,35 млрд у Китаї, це понад 11% від усього доходу. Основні рекламодавці – це експортно орієнтовані компанії, зокрема Temu та Shein.
Temu вже почала скорочувати витрати на рекламу в США після запровадження нових тарифів. Це спричинило падіння позицій застосунку в App Store. СНИС попереджає, що, коли економічна ситуація далі погіршуватиметься і США вступлять у рецесію, Meta може втратити й до $23 млрд рекламних доходів у 2025 році.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Єврокомісія оштрафувала американські компанії на 700 млн євро. Apple і Meta порушили закон про цифрові ринки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].