Visa презентувала свого ШІ-асистента, який підбиратиме товари на основі вподобань клієнта. Ініціатива відкриває доступ до платіжної мережі розробникам та інженерам, які створюють базових ШІ-агентів.
Про це повідомляє компанія у пресрелізі для Mind.
Visa Intelligent Commerce містить набір інтегрованих API та комерційну партнерську програму для ШІ-платформ. Компанія зазначає, що це дозволяє розробникам безпечно та масштабно розгортати потужності в комерції на основі штучного інтелекту. Ініціатива змінюватиме дані картки на токенізовані цифрові реквізити, щоб убезпечити користувачів. Вони також підтверджують, що обраний споживачем ШІ-агент має право діяти від його імені.
Окрім ШІ-асистента компанія презентувала 2 нових сервіси. Visa Pay – це послуга, що забезпечує сумісність цифрових гаманців, під’єднаних до мережі Visa, з місцевими й міжнародними продавцями. Бета-запуск послуги готується в деяких країнах Азії, Європи та Латинської Америки.
Visa Accept дозволятиме мікропідприємцям приймати оплати за допомогою смартфону. Компанія стверджує, що послуга за кілька кліків пов'язуватиме єдину картку в гаманці з мільярдами платіжних рахунків. Бета-запуск Visa Accept стартує в липні в Латинській Америці та Азії.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що ритейлери з Китаю зменшують витрати на рекламу в американських соцмережах. Це наслідок торгової політики президента США Дональда Трампа.