Ритейлери з Китаю зменшують витрати на рекламу в американських соцмережах
Це наслідок торгової політики президента США Дональда Трампа

Китайські онлайн-ритейлери зменшили витрати на рекламу у Facebook та Instagram через жорсткі торгівельні заходи президента Дональда Трампа.
Про це повідомляє CNBC.
Видання зазначає, що частину витрат на рекламу Meta перенаправила на інші ринки, але загалом вони залишаються нижчими за рівень до квітня. Трамп у квітні підписав указ про скасування митної пільги для китайського імпорту, якою користувалися Temu та Shein. Аналітики вважають, що ці компанії становлять основну частку доходів Meta від Китаю – $18,35 млрд у 2024 році.
Раніше Meta повідомила, що рекламні доходи в Азійсько-Тихоокеанському регіоні становили $8,22 млрд, що нижче за прогнозовані $8,42 млрд. Очікуваний дохід у II кварталі – $42,5–45,5 млрд, що відповідає прогнозам. Google і Snap також попередили про труднощі на азійському ринку реклами.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Apple порушила постанову суду США, яка вимагала дозволити більшу конкуренцію в App Store. «Постійні спроби Apple втручатися в конкуренцію не будуть терпимими» – заявила Окружний суддя США Гонсалес Роджерс.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].