За перше півріччя 2025 року дохід у сегменті продуктів та алкоголю зріс на 37% у доларах та 45% у гривнях.
Про це свідчать дані Promodo.
Кількість онлайн-замовлень підскочила на 36%, а трафік – на 25%. Середній чек у доларах зріс лише на 1%, що свідчить про частіші, але менш об’ємні покупки. Коефіцієнт конверсії у категорії підвищився на 10%. Цікаво, що вартість кліку в доларах у цьому сегменті знизилася на 7% – єдиний випадок серед проаналізованих ніш.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що аптечний онлайн-ринок показав зростання доходу на 17% у доларах і на 23% у гривнях. Підвищення середнього чека на 34% стало головним драйвером прибутковості, але трафік із травня знижується.