Продукти та алкоголь: онлайн-продажі зросли на 37% у доларах
Категорія стала єдиною, де знизилася вартість кліку, а покупки збільшилися на понад третину

За перше півріччя 2025 року дохід у сегменті продуктів і алкоголю зріс на 37% у доларах та 45% у гривнях.
Про це свідчать дані Promodo.
Кількість онлайн-замовлень підскочила на 36%, а трафік – на 25%. Середній чек у доларах зріс лише на 1%, що свідчить про частіші, але менш об’ємні покупки. Коефіцієнт конверсії у категорії підвищився на 10%. Цікаво, що вартість кліку в доларах у цьому сегменті знизилася на 7% – єдиний випадок серед проаналізованих ніш.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що аптечний онлайн-ринок показав зростання доходу на 17% у доларах та на 23% в гривнях. Підвищення середнього чека на 34% стало головним драйвером прибутковості, але трафік із травня знижується.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].