Продукти та алкоголь: онлайн-продажі зросли на 37% у доларах

Продукти та алкоголь: онлайн-продажі зросли на 37% у доларах

Категорія стала єдиною, де знизилася вартість кліку, а покупки збільшилися на понад третину

Продукти та алкоголь: онлайн-продажі зросли на 37% у доларах
Фото: Promodo

За перше півріччя 2025 року дохід у сегменті продуктів і алкоголю зріс на 37% у доларах та 45% у гривнях.

Про це свідчать дані Promodo.

Кількість онлайн-замовлень підскочила на 36%, а трафік – на 25%. Середній чек у доларах зріс лише на 1%, що свідчить про частіші, але менш об’ємні покупки. Коефіцієнт конверсії у категорії підвищився на 10%. Цікаво, що вартість кліку в доларах у цьому сегменті знизилася на 7% – єдиний випадок серед проаналізованих ніш.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що аптечний онлайн-ринок показав зростання доходу на 17% у доларах та на 23% в гривнях. Підвищення середнього чека на 34% стало головним драйвером прибутковості, але трафік із травня знижується.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло