Pop Mart прогнозує рекордні доходи та активну експансію за кордоном

Виробник іграшок Labubu планує збільшити продажі до 30 млрд юанів у 2025 році та пришвидшити відкриття магазинів у США

Фото: Gettyimages

Китайська компанія Pop Mart, виробник популярних колекційних іграшок, заявила про впевненість у досягненні річного доходу на рівні 20 млрд юанів, або $2,78 млрд, до 2025 року.

Про це повідомляє Reuters.

Керівництво також зазначило, що показник у 30 млрд юанів, або $4,18 млрд, цього року є цілком досяжним. Заяви пролунали після публікації рекордних піврічних результатів: чистий прибуток компанії зріс майже на 400% завдяки високому попиту, особливо на закордонних ринках із більшою маржинальністю. Найбільше продажі забезпечила серія іграшок The Monsters, зокрема персонаж Labubu, що приніс 4,81 млрд юанів, або $669,8 млн, і становить понад третину доходів.

Акції Pop Mart у середу стали найактивніше торгованими на біржі Гонконга, піднявшись більш ніж на 12,5% – це найвище закриття з моменту лістингу компанії у 2020 році. У компанії повідомили про плани активного розвитку на ринках Близького Сходу, Центральної Європи та Латинської Америки. Очікується, що вже цього року продажі d Північній Америці та Азійсько-Тихоокеанському регіоні зрівняються з обсягами реалізації в Китаї.

У США Pop Mart зараз має близько 40 магазинів, але протягом найближчих двох років планує розпочати фазу швидкого розширення. До кінця 2024 року очікується відкриття ще 10 точок. Основна діяльність компанії полягає у виробництві колекційних іграшок у форматі «blind box» – пакувань, у яких покупці за $10–20 отримують випадкову модель. Особливу популярність здобув Labubu, улюблена іграшка серед зірок, зокрема Ріанни та Девіда Бекхема. Цього тижня Pop Mart запустить нову версію іграшки у форматі мінічарму для смартфонів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що прибуток китайської компанії Pop Mart зріс майже вчетверо. Виробник іграшок завдяки популярності серії The Monsters та експансії на ринки США і Європи демонструє феноменальні фінрезультати.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS