Прибуток китайської компанії Pop Mart зріс майже вчетверо

Прибуток китайської компанії Pop Mart зріс майже вчетверо

Виробник іграшок завдяки популярності серії The Monsters та експансії на ринки США і Європи демонструє феноменальні фінрезультати

Прибуток китайської компанії Pop Mart зріс майже вчетверо
Фото: Gettyimages

Китайська компанія Pop Mart повідомила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року.

Про це повідомляє Liga.net.

Виторг компанії зріс на 204% – до 13,88 млрд юанів, або $1,93 млрд – порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Чистий прибуток збільшився майже на 400%, сягнувши 4,7 млрд юанів, або понад $650 млн. Найбільший стрибок продажів зафіксували в Північній Америці – на 1142%, де мережа Pop Mart розширилася до 41 магазину. У Європі зростання становило 730% після відкриття 18 магазинів.

Серія іграшок The Monsters, зокрема її найпопулярніший персонаж Лабубу, забезпечила майже 35% загального виторгу. Загалом на плюшеві іграшки припало 44% доходу компанії – понад 6,14 млрд юанів, або $850 млн, що в 14 разів перевищує показники минулого року.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Apple вперше налагоджує повний випуск iPhone 17 в Індії. П’ять заводів, включно з новими потужностями Foxconn і Tata, вироблятимуть усі моделі для американського ринку.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло