Прибуток китайської компанії Pop Mart зріс майже вчетверо
Виробник іграшок завдяки популярності серії The Monsters та експансії на ринки США і Європи демонструє феноменальні фінрезультати

Китайська компанія Pop Mart повідомила про рекордне зростання фінансових показників у першому півріччі 2025 року.
Про це повідомляє Liga.net.
Виторг компанії зріс на 204% – до 13,88 млрд юанів, або $1,93 млрд – порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Чистий прибуток збільшився майже на 400%, сягнувши 4,7 млрд юанів, або понад $650 млн. Найбільший стрибок продажів зафіксували в Північній Америці – на 1142%, де мережа Pop Mart розширилася до 41 магазину. У Європі зростання становило 730% після відкриття 18 магазинів.
Серія іграшок The Monsters, зокрема її найпопулярніший персонаж Лабубу, забезпечила майже 35% загального виторгу. Загалом на плюшеві іграшки припало 44% доходу компанії – понад 6,14 млрд юанів, або $850 млн, що в 14 разів перевищує показники минулого року.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Apple вперше налагоджує повний випуск iPhone 17 в Індії. П’ять заводів, включно з новими потужностями Foxconn і Tata, вироблятимуть усі моделі для американського ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].