OpenAI оголосила про придбання американського стартапу Statsig, який спеціалізується на інструментах для тестування продуктів і роботи з даними в режимі реального часу. Сума угоди становить $1,1 млрд.
Про це повідомляє CNBC.
Засновник і CEO Statsig Віджай Раджі приєднається до OpenAI на посаді технічного директора в підрозділі застосунків і підпорядковуватиметься Фіджі Сімо, колишній очільниці Instacart, яка з травня керує цим напрямом у компанії. В OpenAI зазначили, що Statsig продовжить працювати незалежно та обслуговувати клієнтів зі свого офісу в Сієтлі. Завершення угоди залежить від виконання стандартних умов, зокрема регуляторного схвалення.
Це вже не перша велика покупка OpenAI. У травні компанія витратила близько $6,5 млрд на стартап IO Джоні Айва, що розробляє AI-пристрої, а раніше придбала аналітичну базу даних Rockset. У 2024 році OpenAI планувала купити ШI-стартап Windsurf за $3 млрд, але угода зірвалася, і розробку ліцензував Google. Аналітики зазначають, що активні інвестиції OpenAI демонструють її стратегію швидкої експансії у сфері застосунків й апаратних рішень, компанія застосовує на значний фінансовий резерв, користуючись, зокрема, зростанням вартості акцій компанії.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Україна запускає перший у світі державний AI-асистент у «Дії». Штучний інтелект починає надавати держпослуги онлайн.