В Україні зменшився попит на буси та фургони

Упродовж серпня українці придбали 3400 машин групи LCV, що на 37,3% менше, ніж торік

Фото: Getty Images

Українці впродовж серпня сумарно придбали 3400 машин групи LCV. Це на 37,3% менше, ніж рік тому, та на 4,5% менше, ніж у липні.

Про це повідомляє пресслужба Інституту досліджень авторинку.

Згідно з даними аналітиків, динаміка за підсегментами ринку LCV така:

Щодо структури сегменту: найбільша частка, 60,4% – у внутрішніх перепродажів; 24,2% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 13,4% – нові імпортні, 2% – вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин становить 15,4%.

У пресслужбі розповіли, що на внутрішньому ринку найчастіше купували вантажні фургони, які є основою сегмента. Рідше купували вантажопасажирські та бортові тентовані версії. Усього відбулося понад 2000 угод (2074) купівлі-продажу.

На внутрішньому ринку лідерство стабільно утримує Mercedes-Benz Sprinter (261), друга позиція – у Renault Master (197), третій у списку Volkswagen Transporter (131).

За даними пресслужби, у серпні український автопарк поповнився 832 імпортованими вживаними авто сімейства LCV. Подібно до попереднього підсегмента, тут покупці найчастіше обирали пригнані вантажні фургони, дещо рідше – фургони-рефрижератори та бортові тентовані версії.

На ринку імпортованих LCV з пробігом зберігається знайомий розклад: Mercedes-Benz Sprinter (198) та Renault Master (183) йдуть майже нога в ногу, залишивши далеко позаду всіх конкурентів. За ними – Kangoo (66), Trafic (59) та Crafter (42).

Минулого місяця 527 нових легких вантажівок вперше виїхали на українські дороги. З цього числа 460 були імпортними, 67 – зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.

Серед типів перевага тут у фургонів, другі за часткою – пікапи, треті – фургони-рефрижератори. Лідером став Renault Express (81), Toyota Hilux (56) на другому місці, Fiat Ducato (35) – на третьому.

За словами аналітиків, середній вік на вторинному ринку за підсумками червня для LCV – 16,4 року для внутрішніх перепродажів, та 6 років для «свіжопригнаних» машин.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні зросли продажі електромобілів. У серпні українці придбали понад 7900 електрокарів, лідерами продажів стали BYD та Volkswagen.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS