В Україні зменшився попит на буси та фургони
Упродовж серпня українці придбали 3400 машин групи LCV, що на 37,3% менше, ніж торік
Українці впродовж серпня сумарно придбали 3400 машин групи LCV. Це на 37,3% менше, ніж рік тому, та на 4,5% менше, ніж у липні.
Про це повідомляє пресслужба Інституту досліджень авторинку.
Згідно з даними аналітиків, динаміка за підсегментами ринку LCV така:
- внутрішні перепродажі: +0,6% (проти липнем), −45,6% (порівняно із серпнем 2024 року);
- імпорт вживаних: −19,5%, −28,9%,
- імпорт нових: +4,1%, +3,6%;
- вироблені в Україні: +13,6%, +19,6%.
Щодо структури сегменту: найбільша частка, 60,4% – у внутрішніх перепродажів; 24,2% зайняли імпортовані вживані легкі вантажівки, 13,4% – нові імпортні, 2% – вироблені або переобладнані в Україні. Сумарна частка нових машин становить 15,4%.
У пресслужбі розповіли, що на внутрішньому ринку найчастіше купували вантажні фургони, які є основою сегмента. Рідше купували вантажопасажирські та бортові тентовані версії. Усього відбулося понад 2000 угод (2074) купівлі-продажу.
На внутрішньому ринку лідерство стабільно утримує Mercedes-Benz Sprinter (261), друга позиція – у Renault Master (197), третій у списку Volkswagen Transporter (131).
За даними пресслужби, у серпні український автопарк поповнився 832 імпортованими вживаними авто сімейства LCV. Подібно до попереднього підсегмента, тут покупці найчастіше обирали пригнані вантажні фургони, дещо рідше – фургони-рефрижератори та бортові тентовані версії.
На ринку імпортованих LCV з пробігом зберігається знайомий розклад: Mercedes-Benz Sprinter (198) та Renault Master (183) йдуть майже нога в ногу, залишивши далеко позаду всіх конкурентів. За ними – Kangoo (66), Trafic (59) та Crafter (42).
Минулого місяця 527 нових легких вантажівок вперше виїхали на українські дороги. З цього числа 460 були імпортними, 67 – зареєстровані як вироблені (або переобладнані в заводських умовах) в Україні.
Серед типів перевага тут у фургонів, другі за часткою – пікапи, треті – фургони-рефрижератори. Лідером став Renault Express (81), Toyota Hilux (56) на другому місці, Fiat Ducato (35) – на третьому.
За словами аналітиків, середній вік на вторинному ринку за підсумками червня для LCV – 16,4 року для внутрішніх перепродажів, та 6 років для «свіжопригнаних» машин.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що в Україні зросли продажі електромобілів. У серпні українці придбали понад 7900 електрокарів, лідерами продажів стали BYD та Volkswagen.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













