Гастрономія сьогодні – це вже не лише кухня. Це фуд-дизайн, урбаністична їжа, сміливі комбінації смаків та увага до культури споживання. Саме ці тренди формують нову гастрономічну культуру, у розвитку якої бере участь Stella Artois.
Цієї осені бренд стає партнером трьох головних подій гастросезону – «Young Chef’s», «Salt Conference» та «Chef-Chef». Тут зустрічаються шефи, виникають нові ідеї, відбуваються дегустації, майстер-класи та інтерактиви, де народжується щось більше, ніж просто смак.
Stella Artois як бренд, відомий у 95 країнах світу, понад 600 років залишається символом витонченого смаку та незмінної якості. Зокрема, подача Stella Artois відома унікальним ритуалом Perfect Serve – п’ять кроків подачі, що роблять його впізнаваним і досконалим.
«Участь у гастрономічних подіях для нас дуже важлива, адже це внесок у розвиток професії шеф-кухаря та культури споживання в цілому. Stella Artois не просто створює продукт – ми доповнюємо і створюємо моменти, варті більшого. Так само, як і шеф-кухарі, чия фантазія та дух експериментаторства допомагають зробити спільне споживання їжі цікавим, естетичним та особливим. Для нас це партнерство – насамперед про спільні цінності та створення незабутніх моментів, що варті більшого», – зазначає Валерія Гладіліна, старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine.
Паралельно бренд розвиває нову платформу «Смак, вартий більшого».
«Це наш спосіб показати, що гастрономія – це не тільки рецепти, а й історії, люди, культура, це саме життя. Пиво Stella Artois може бути важливим елементом гастродосвіду і доповненням до особливих моментів», – додає Валерія.
Stella Artois: смак, вартий більшого