В Україні зросли продажі нових авто серед приватних клієнтів, а корпоративний сегмент просів

У серпні понад 70% нових легковиків придбали фізичні особи

Фото: Gettyimages

У серпні український авторинок поповнився майже 6 800 нових легкових автомобілів.

Про це повідомляє «Укравтопром».

Більшість продажів припала на приватних клієнтів – 71%, тоді як 29% нових авто було придбано юридичними особами. У порівнянні з липнем, продажі в приватному сегменті зросли на 13%, тоді як у корпоративному скоротилися на 11%.

Серед фізичних осіб найбільше нових авто купували таких моделей:

Натомість корпоративні клієнти віддавали перевагу іншим моделям:

Експерти зазначають, що інтерес приватних покупців до електромобілів і кросоверів продовжує зростати, тоді як корпоративний сектор більше орієнтується на практичність та доступність обслуговування.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що попит на встановлення ГБО в Україні різко скоротився. У серпні кількість переобладнаних авто впала майже вдвічі проти минулого року

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS