В Україні зросли продажі нових авто серед приватних клієнтів, а корпоративний сегмент просів

В Україні зросли продажі нових авто серед приватних клієнтів, а корпоративний сегмент просів

У серпні понад 70% нових легковиків придбали фізичні особи

В Україні зросли продажі нових авто серед приватних клієнтів, а корпоративний сегмент просів
Фото: Gettyimages

У серпні український авторинок поповнився майже 6 800 нових легкових автомобілів.

Про це повідомляє «Укравтопром».

Більшість продажів припала на приватних клієнтів – 71%, тоді як 29% нових авто було придбано юридичними особами. У порівнянні з липнем, продажі в приватному сегменті зросли на 13%, тоді як у корпоративному скоротилися на 11%.

Серед фізичних осіб найбільше нових авто купували таких моделей:

  • BYD Song Plus – 355 од.,
  • Toyota RAV-4 – 231 од.,
  • Hyundai Tucson – 215 од.,
  • Volkswagen ID.UNYX – 194 од.,
  • Honda eNS1 – 188 од.

Натомість корпоративні клієнти віддавали перевагу іншим моделям:

  • Renault Duster – 352 од.,
  • Toyota Yaris Cross – 88 од.,
  • Toyota RAV-4 – 68 од.,
  • Volkswagen Touareg – 64 од.,
  • Skoda Octavia – 62 од.

Експерти зазначають, що інтерес приватних покупців до електромобілів і кросоверів продовжує зростати, тоді як корпоративний сектор більше орієнтується на практичність та доступність обслуговування.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що попит на встановлення ГБО в Україні різко скоротився. У серпні кількість переобладнаних авто впала майже вдвічі проти минулого року

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло