В Україні зросли продажі нових авто серед приватних клієнтів, а корпоративний сегмент просів
У серпні понад 70% нових легковиків придбали фізичні особи

У серпні український авторинок поповнився майже 6 800 нових легкових автомобілів.
Про це повідомляє «Укравтопром».
Більшість продажів припала на приватних клієнтів – 71%, тоді як 29% нових авто було придбано юридичними особами. У порівнянні з липнем, продажі в приватному сегменті зросли на 13%, тоді як у корпоративному скоротилися на 11%.
Серед фізичних осіб найбільше нових авто купували таких моделей:
- BYD Song Plus – 355 од.,
- Toyota RAV-4 – 231 од.,
- Hyundai Tucson – 215 од.,
- Volkswagen ID.UNYX – 194 од.,
- Honda eNS1 – 188 од.
Натомість корпоративні клієнти віддавали перевагу іншим моделям:
- Renault Duster – 352 од.,
- Toyota Yaris Cross – 88 од.,
- Toyota RAV-4 – 68 од.,
- Volkswagen Touareg – 64 од.,
- Skoda Octavia – 62 од.
Експерти зазначають, що інтерес приватних покупців до електромобілів і кросоверів продовжує зростати, тоді як корпоративний сектор більше орієнтується на практичність та доступність обслуговування.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що попит на встановлення ГБО в Україні різко скоротився. У серпні кількість переобладнаних авто впала майже вдвічі проти минулого року
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].