Акції Levi Strauss впали на 7,7% через прогноз прибутку, що не виправдав очікувань

Попри зростання попиту на моделі джинсів із широкими штанинами, прибутковість компанії знизили нові митні тарифи адміністрації Трампа

Фото: Gettyimages

Акції компанії Levi Strauss & Co. знизилися на 7,7% під час передринкових торгів у п’ятницю, після того як річний прогноз прибутку не виправдав очікувань інвесторів.

Про це повідомляє Reuters.

Попри сильний попит на джинси вільного крою в Європі та Америці, зростання витрат, пов’язаних із митами, суттєво вплинуло на фінансові показники бренду. Компанія, яка останніми роками успішно скористалася популярністю одягу в стилі «беггі» та оголосила про підвищення прогнозу продажів і прибутку на 2025 рік. Водночас Levi Strauss попередила, що зміни у тарифній політиці президента Дональда Трампа можуть зменшити валову маржу четвертого кварталу на 1,3 відсоткових пункти.

Більшість продукції Levi виготовляється у країнах Південної Азії – Бангладеш, Камбоджі та Пакистані, які потрапили під високі тарифи в межах торгової політики Трампа. Аналітики Barclays охарактеризували фінансові прогнози компанії як «обережні», зазначивши, що у вересні жодних ознак зниження попиту чи спротиву підвищенню цін не спостерігалося. Levi Strauss заздалегідь закупила близько 70% святкових запасів і незначно підвищила ціни, щоб компенсувати вплив мит і підготуватися до активного сезону покупок.

Компанія очікує, що скоригований прибуток на акцію за рік становитиме від $1,27 до $1,32, що трохи нижче середнього прогнозу аналітиків у $1,31. Прогноз передбачає, що митні ставки США залишаться на рівні 30% для Китаю та 20% для інших країн до кінця року. За даними LSEG, коефіцієнт ціна/прибуток (P/E) Levi Strauss становить 16,94, що значно вище, ніж у конкурентів – 7,48 у Abercrombie & Fitch та 11,38 у American Eagle Outfitters.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Ferrari представила технологію свого першого електромобіля, але не відмовляється від бензинових моделей. Компанія показала платформу електрокара Elettrica, однак заявила, що традиційні двигуни залишаться ключовими принаймні до 2030 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS