Ferrari представила технологію свого першого електромобіля, але не відмовляється від бензинових моделей
Компанія показала платформу електрокара Elettrica, однак заявила, що традиційні двигуни залишаться ключовими принаймні до 2030 року

Італійський автовиробник Ferrari представив технологічну базу свого першого електромобіля, який отримає назву Elettrica та має надійти у продаж вже наступного року.
Про це повідомляє Reuters.
Презентація відбулася у штаб-квартирі компанії в місті Маранелло, на півночі Італії. Під час заходу компанія показала готове до виробництва шасі, яке включає акумуляторний блок і електродвигуни, однак без коліс і кузова. Ця демонстрація стала важливою віхою не лише для Ferrari, а й для всієї автомобільної галузі, яка поступово переходить від двигунів внутрішнього згоряння до електричних технологій.
Водночас Ferrari заявила про скориговану стратегію електрифікації. Тепер компанія планує, що до 2030 року її модельний ряд складатиметься на 40% із бензинових авто, 40% із гібридів і лише на 20% із повністю електричних моделей. Це свідчить про зміну попереднього плану 2022 року, який передбачав протилежне співвідношення – 40% електрокарів, 40% гібридів і 20% бензинових машин. За словами представників компанії, Ferrari прагне зберегти баланс між інноваціями та своєю класичною ідентичністю, що асоціюється з потужністю, звуком і характером традиційних двигунів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Porsche скорочує продажі через спад попиту в Китаї. Німецький виробник спортивних авто повідомив про 6% зниження глобальних поставок за дев’ять місяців.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].