Рютте висміяв російський флот через «зламаний підводний човен» у Ла-Манші

Зараз у Середземному морі практично не залишилося російської військово-морської присутності, заявив генсек НАТО

фото з соцмереж

Генеральний секретар НАТО Марк Рютте висміяв російську сторону через несправний підводний човен, виявлений біля берегів Європи. Виступаючи у Словенії, він заявив, що військово-морська присутність москви в Середземному морі зійшла нанівець – від неї залишилася лише одна «зламана» субмарина.

Про це повідомляє Euronews.

«Зараз, по суті, у Середземному морі практично не залишилося російської військово-морської присутності. Тільки самотній зламаний російський підводний човен, кульгаючи, повертається додому з патрулювання. Як це відрізняється від роману Тома Кленсі 1984 року «Полювання за Червоним Жовтнем». Сьогодні це більше схоже на полювання на найближчого механіка», – сказав Рютте.

Інцидент із підводним човном стався 9 жовтня біля узбережжя французького регіону Бретань. Як повідомили в Морському командуванні НАТО, субмарина «Новороссийск», здатна нести крилаті ракети та ядерну зброю, піднялася на поверхню, після чого була взята під нагляд військово-морських сил Альянсу.

«Новороссийск» – дизель-електричний підводний човен проєкту 636.3, озброєний крилатими ракетами великої дальності «Калібр».

За даними NL Times, причиною спливу міг стати витік палива, що стався під час бойового чергування човна в Середземному морі. «Новороссийск» не зміг зайти в порти Чорного моря або Сирії і попрямував до однієї з ремонтних баз у Північному або Балтійському морях.

Телеграм-канал «ВЧК-ОГПУ» з посиланням на джерело стверджує, що несправність на борту виникла ще наприкінці вересня. Внаслідок пошкодження паливної системи дизельне паливо почало надходити у трюм, а екіпаж не зміг усунути поломку самотужки. За даними каналу, через загрозу вибуху підводний човен був змушений спливти і почати скидання палива прямо в море.

Бекграунд. У Чорноморському флоті рф відкинули версії про поломку та екстрене спливання. У пресслужбі флоту заявили, що екіпаж здійснює «плановий міжфлотський перехід» після виконання завдань у Середземному морі, а прохід Ла-Маншем здійснюється у надводному положенні відповідно до міжнародних правил.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS