На росії заперечують, що їхній підводний човен «Новороссийск» сплив біля Франції через технічні несправності
Там заявили, що човен проходив протоку Ла-Манш у надводному положенні «відповідно до міжнародних правил судноплавства»

У російському Чорноморському флоті спростували інформацію, що російський підводний човен «Новороссийск» здійснив екстрене спливання біля берегів Франції через технічні несправності.
Військові наполягають, що підводний човен проходив Ла-Манш «у надводному положенні» відповідно до міжнародних правил судноплавства. Раніше про проблеми «Новороссийска» повідомив телеграм-канал «ВЧК ОПГУ», а в НАТО підтвердили, що французька армія слідує за російським підводним човном на невеликій відстані.
«Екіпаж підводного човна здійснює плановий міжфлотський перехід після завершення виконання завдань у складі постійного оперативного з'єднання Військово-морського флоту рф у Середземному морі», – зазначили у пресслужбі Чорноморського флоту, писав російський «Інтерфакс». При цьому «прохід підводних човнів проливної зони Ла-Манш здійснюється виключно в надводному положенні» відповідно до міжнародних правил судноплавства.
Однак, згідно з правилами, якщо підводний човен слідує протокою транзитом, він може зробити це і під водою, не порушуючи міжнародне право.
Минулого тижня, 9 жовтня, Морське командування НАТО повідомило про прибуття російського дизельного підводного човна «Новороссийск» до узбережжя Франції. Човен плив у надводному положенні в бік протоки Ла-Манш. Фрегат ВМС Франції простежив за його проходженням, слідуючи паралельним курсом на невеликій відстані.
27 вересня анонімний телеграм-канал «ВЧК ОГПУ» повідомив про проблеми в підводного човна «Новороссийск». За даними джерел, у нього є пошкодження в паливній системі, і дизель надходив прямо у трюм. У результаті в човна виникли й інші проблеми, а виправити їх у морі неможливо без кваліфікованих фахівців.
Наприкінці червня підводний човен, що сплив, помітили біля узбережжя Бретані. Він сплив за кілька десятків метрів від рибальського судна. Французька влада уточнила, що йдеться про дизельну субмарину типу «Кіло» за класифікацією НАТО. До неї входять човни радянського проєкту 636, до якого належить і «Новороссийск».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].